brait ایران تاکسی زورگیری شناسایی ماشین پراید

brait: ایران تاکسی زورگیری شناسایی ماشین پراید خبر حوادث

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (631)

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (631)

    چهره ها در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … (631)

    عبارات مهم : تصویر

    در روزگاری که جامعه مجازی و اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و صورت ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزینش کرده اند و با داشتن صفحه در اینستاگرام، تلگرام، شبکۀ اجتماعی فیس بوک و … قصد در ارتباط مستمر و دو طرفه با مردم دارند.

    در نخستین روز های جشنواره هستیم، در روزهایی که ارام ارام بعضی فیلم ها خود را از بقیه جدا میکنند و اسمشان بر سر زبان ها میافتد و صفشان طولانی تر، هر روز نشست خبری یکی دو فیلم برگزار میشود و در کل کاخ جشنواره هنوز به شلوغی روز های اوج مراسم نرسیده هست.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (631)

    مهران مدیری، کسی که نامش به عنوان مجری خاص برنامه هفت شب های جشنواره مطرح شده است بود ولی در روزهای نهایی رضا رشیدپور جایگزینش شد، در این برنامه به عنوان میهمان حضور پیدا کرد و به سوالات سینمایی و غیر سینمایی رضا رشیدپور پاسخ داد. تنها سوالی که رضا نپرسید و ای کاش میپرسید “تا حالا عاشق شدی؟” بود که متاسفانه کوتاهی شد.

    رعنا آزادی ور بازیگر مستعد سینما که با فیلم “چهارراه استانبول” در جشنواره حاضر است دیروز در کنار مردم به تماشای این فیلم نشست.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    سلفی رضا عطاران با مردم حاضر در سالن، پیش از روی پرده رفتن فیلم “مصادره” ساخته مهران احمدی تنها فیلم رضا عطاران در جشنواره امسال که تا الان جزو خوب های جشنواره بوده است.

    سیدمحمود رضوی، امین حیایی و بهروز شعیبی در یکی از سالن های اکران، پیش از تماشای “دارکوب”.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (631)

    فرش قرمز فیلم “بمب، یک عاشقانه” ساخته پیمان معادی روز گذشته در کاخ جشنواره با حضور لیلا حاتمی، پیمان معادی و محمود خان کلاری برگزار شد.

    در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه‌های اجتماعی یکی از ارکان مهم ارتباط افراد با یکدیگر شده است هست، ستارگان و چهره‌ها نیز این صفحات را جهت ارتباط بهتر با مردم گزی

    حبیب رضایی عزیز هم که یکی از بازیگران فیلم “بمب” است در این مراسم حضور داشت.

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (631)

    “شعله ور” حمید نعمت الله دومین فیلمی بود که روز گذشته مراسم فرش قرمز و نشست خبری آن برگزار شد. در حالی که بازیگر مهم آن یعنی امین حیایی در مراسم حضور نداشت. حمید نعمت الله که سال گذشته فیلم خوب “رگ خواب” را در جشنواره داشت، امسال انتظار ها را اوج برده و “شعله ور” کار مشکل پیش رو دارد. البته حمید نعمت الله با کارنامه پربارش، ترسی از انتظارات مردم ندارد. قطعا مردم “بوتیک”، “بی پولی”، “وضعیت سفید”، “ارایش غلیظ” و سایر کار های برجسته جناب نعمت الله را به یاد دارند.

    حرکات عجیب مژگان صابری بازیگر فیلم «شعله ور» را در نشست خبری این فیلم می بینید. به هر حال امسال فیلم های درخشان و بازی های درخشان در جشنواره فیلم فجر حکم کیمیا را دارد و حواشی کم کم بعد از سه روز در حال غلبه بر متن هست. مژگان صابری هم متاثر از چنین فضایی خوب تشخیص داده که چگونه گلیم خودش را از شط شهرت بیرون بکشد و با غمزه های متفاوت برابر دوربین خبرنگاران اسمی در می کند!

    پانته آ مهدی نیا یکی دیگر از بازیگران فیلم “شعله ور” که خیلی معمولی و متین در مراسم حاضر بود و هیچ اتفاق خاصی برایش نیافتاد! بعد میتوان ادا در نیاورد و فعالیت هنری کرد.

    دارا حیایی پسر امین حیایی که در فیلم شعله ور هم نقش پسر پدرش را ایفا میکند، جور پدر را در نشست خبری فیلم کشیده بود. کلا امسال در هیچ کدام از مراسمات، پدر و پسر به صورت همزمان حضور نداشته اند. بالاخره یک نفر باید در منزل بماند و مراقب جسی باشد (جسی، نام پیش فرض تمامی سگ های خانگی سرزمین من است)

    عادل فردوسی پور مثل هر سال در روز های متفاوت جشنواره حضور دارد و دیروز هم به تماشای فیلم رفیقش پیمان معادی نشست. پژمان بازغی هم که کلا هر روز آنجاست.

    زوج دوست داشتنی در مراسم افتتاحیه جشنواره که از تصویر های دیروز جامانده بود. مهوش وقاری و محسن قاضی مرادی که جهت این زوج خوشبخت آرزوی سلامتی و طول عمر داریم.

    عزیزان همه تلاش خود را میکنند مسخره ترین لباسی که تا آن روز کسی نپوشیده است را بپوشند و به مراسم بروند. این هم از تلاش مینا وحید در این راستا. سهم مینا از جشنواره امسال، فیلم “هایلایت” ساخته اصغر نعیمی هست. یکی از ضعیف ترین فیلم های امسال.

    بهنام تقدیر که امسال با فیلم “جشن دلتنگی” ساخته پوریا آذربایجانی در جشنواره حضور دارد، دیروز به تماشای این فیلم در چارسو نشست.

    برویم سراغ تصویر های غیر جشنواره ای. لیلا بلوکات همه تلاش خود را کرده تا بی ربط ترین تصویر ممکن به مقوله “وجدان بیدار” را گزینش کند.

    خوش انداز بابک جهانبخش و عیال محترمه در حال گشت و گذار در فرنگستان.

    حدس میزنم نیما کرمی در طول این سفر خیلی زیاد از سفر های قبلی مراقب خود و رفتارش بوده است.

    دیروز تولد سلطان قلب های سینما زنده یاد محمد علی فردین بود. ستاره ای که جوانمردی و بزرگی را فراتر از قاب نقره ای برد و خود را تا ابد در قلب های هموطنانش جاودانه کرد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

    مهران رنجبر مستاصل در بازی جنگا. مهران جان بازی هنوز شروع نشده که شما اینگونه غمباد گرفته ای! مورد داشتیم آنقدر بازی حساس و بازیکنان حرفه ای بودند که قطعه جنگا در رودربایستی مجبور شده است روی هوا بایستد.

    ناز باشی حمید جان. هم خودت، هم محافظ کفشت در برابر برف و هم این اسب زیبا.

    فرزاد فرزین در یکی از پرواز های داخلی آمریکا جهت ادامه تور کنسرت آمریکایش. این بار نوبت مردم سن خوزه است که از حضور فرزاد در سالن های کنسرت شهرشان متنبه شوند.

    پدرام کریمی و محمد سلوکی در باغ کتاب این سلفی را در کنار رفیقشان گرفتند.

    سلفی بی خود و بی جهت ارسلان قاسمی. حالا اگر در جشنواره فیلم فجر حضور داشت اینستاگرام را زخم کرده بود.

    هادی حجازی فر امسال جهت گروه تحریریه سایت بازیگر مکمل خیز برداشته و احتمالاً به آن برسد. نقش آفرینی اش در لاتاری، به وقت شام و دارکوب شانس او را جهت این مهم بسیار زیاد کرده است.

    روشنک عجمیان هم کماکان در خارج از کشور هست. کلا اشخاص عزیز آن سنگینی و عظمت سفر به خارج را شکسته و پودر کرده اند، گویی یک سر تا طالقان رفته باشی.

    آشنا شوید با دکتری که بهاره رهنما را حدوداً به دو سوم حالت قبل تبدیل کرده و تا او را نصف نکند بیخیال نمیشود.

    امیریل ارجمند خاص برنامه رادیویی جشنواره فیلم فجر را اجرا میکند. عزیزی که آخرین حضورش در سینمای کشور عزیزمان ایران به فیلم “اخراجی های 2” بازمیگردد.

    جشنواره فیلم فجر را چگونه میگذرانید؟

    + الناز شاکردوست سِند اِ فوتو.

    هر چقدر که در فوتبال سالم زندگی کرده در سینما خراب خواهد کرد. البته حرفم مربوط به فوتبالیست های آن موقع هست، وگرنه فوتبالیست های امروز بدون دوسیب آلبالو خوابشان نمیبرد.

    سلفی مادر و پسری سپیده خداوردی و اقا سانیار خسته.

    دیروز تولد شهاب حسینی عزیز هم بود. بازیگر توانا و پر افتخار سینمای کشور عزیزمان ایران دیروز 44 ساله شد. پست تبریک گلاره عباسی به همکارش را شاهد هستید.

    و همچنین تولد سید مهدی رحمتی کاپیتان محبوب آبی های پایتخت.

    و البته تولد سید جلال حسینی، کاپیتان دوست داشتنی سرخ های پایتخت. تبریک به همه عزیزان.

    حسین سلیمانی و علی عبدالمالکی در مراسم خوش حالی تولد دختر حسین ماهینی. مایسا زن یک ساله شدند. همه کودکان عزیز سلامت و شاد باشند.

    راستش اشوان جان خیلی تفاوت ندارد. هر کدام که خودت صلاح میدانی.

    پست رویا میرعلمی که تصویر خودش با ضمیمه ای از شعر حضرت خیام است.

    یعنی هیچ کارگردانی پیدا نشد فیلمی از دوره هخامنشی بسازد؟ کیهان ملکی بدون گریم آماده است!

    داریوش فرضیایی در توصیف علی شادمان نوشته خوش اخلاق و خوش اقبال. منظورش همان خوش شانس خودمان است!

    چه خوب شد که کیمیا علیزاده جذب ورزش قهرمانی و تکواندو شد و در این عرصه درخشید. آفرین!

    دانیال حکیمی و احمد معظمی در کنار همکارشان در پشت صحنه سریال جدیدی که در دست ساخت دارند.

    این فسقلی، پسر تازه متولد شده است ی رضا قوچان نژاد هست. تا این لحظه که اسم فرزند را اعلام نکرده اند، علی الحساب “گندم” صدایش میکنیم تا اسمش اعلام شود.

    دیروز تولد زنده یاد عارف لرستانی هم بود و به همین مناسبت بسیاری از دوستان همکارانش با پست های اینستاگرامی این روز را تبریک گفتند و برایش آرامش روان و رحمت از ایزد منان طلب کردند. پست سپند امیرسلیمانی دوست نزدیک عارف را ملاحظه میکنید.

    خیلی امیر جان. تازه اگر به بهداشت دندان زیاد اهمیت بدهد، یک آدم میتواند خیلی دوست داشتنی تر هم بشود!

    رزیتا زن غفاری بازیگر کهنه کار سینما و تلویزیون با این پرتره، صفحه اش را آپدیت کرد.

    اقا هوشنگ و حمیرا زن در نمایی از فصل سوم شهرزاد که چند روزی میشود به منزل ها بازگشته هست. با این شتابی که حسن فتحی برداشته تا فصل دهم روی شهرزاد حساب کنید.

    دورهمی رفقای قدیمی در منزل زنده یاد عارف لرستانی و نخستین مراسم خوش حالی تولدش که بدون خود عارف برگزار شد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

    حسن ختام مراسم خوش حالی تولد های دیروز، تولد شهریار فوتبال علی آقا دایی هست. سرش سلامت و تنش بی درد، دلش بی غم و روزهایش پر از آرامش.

    ویروسی که توانسته علیرام به آن رشیدی را ناک اوت کند قطعا خیلی ترسناک هست. اطرافیان مراقب باشد!

    چه جیگری شده است امیر مهدی ژوله بعد از اِن دو و اکسیدان. کپشن امیر خیلی طولانی بود ولی متاسفانه قورت داده و قِی کرده و مجبور شدیم کاتش کنیم.

    یک آخر طوفانی جهت مطلب امروز. ماساژ تایم علیرضا حقیقی که دارد خود را از همه نظر جهت بازگشت به دروازه تیم ملی آماده میکند. خسته نباشی علیرضای عزیز. تا فردا مراقب خودتان باشید.

    اخبار فرهنگی/ برترین ها – امیررضا شاهین نیا

    واژه های کلیدی: تصویر | بازیگر | جشنواره | بازیگران | امین حیایی | اینستاگرام | مهران احمدی | مهران مدیری | جشنواره فیلم | پسر امین حیایی

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (631)

    چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی (631)


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار